Kul kul

 
Nu ska jag bäretta en historia när jag Ebba och Mika var och shoppade för ett tag sen 
 
E ( Ebba ) F ( jag) M (mika)
 
 
F- Vilka snygga shorts där inne på lindex!
E- Åhh De var snygga
F - Aja mamma får fixa shorts till mig
M- Vad gör ni?
E- kollar lite på kläder och så, Kolla vilka solbrilor! ( De vi har på oss )
F- Ja gud vad coola!
E- Vi ställer oss vid skylfönstret och modellerar ( hihi)
M- jag vill inte men jag kan fota!
F- okej 
( Vi ställer oss och först kommer en kvinna och blir rädd när hon ser att vi rör oss och jag och
Ebba gapskrattar, Sedan kommer det 2 tjejer som sa: )
Tjej nr 1: De hadde solglasögon på sig
Tjej 2 : ja det var levande
 
 
Haha en rolig historia PUSSAR FRÅN MIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0