Chanel

Hej hej nu ska jag skriva lite om Chanel ( märket )
Chanel är ett märke startat av en flicka med namn Coco Chanel kan ske ett namn som alla pratar om ett namn som förendrade flickornas kläder och hår,
Chanel gjorde en parfym första gången när jag hörde Coco Chanels text om parfymen blev jag gråtfärdig
''Den här parfymen är inte bara vacker och doftande. Den innehåller mitt blod och svett och en miljon krossade drömmar."
Jag minns den den kommer alltid finnas i mitt hjärta
Parfymen som heter N 5 blev hon miljonär på
    parfymen N 5
Lite nytt från chanel modet då de hadde en modevisning med lagords och bonde kläder 
i mordern stil som sagt Chanel förendra livet i mode
Alla ni som såg på modevisningen fattar nog vad jag menar med häftigt 
aja här är en toffel alá Chanel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0