bloggar från Stadium sportscamp!

(Elin och Jag <3333)
---------------------------------------------------------------------------------
Hej hej! nu får man äntligen logga in på en dator och skriva i bloggen!
Nu så har ju jag och Elle <33;DD Gåt in i avdelningen actividie town^^
NI skulle se ni som inte är här OMG! först var det invigning och gissa vem som kom då ;dd<33
jo... (trumvirvel) bam bam bam ..... ERIK GRÖNVALL! det var jätte cool och ni som undrar hur han sjunger live lyssna på skivan! Han sjunger likadant EXAKT ... OKej kanske inte men aja ^^
NU sitter jag nämligen i actividie town på apple avdelningen så COOLT!;DD
och bloggar<33
Jag har valt sporten Tennis som jag suger som fan på!
men aja nu så ska jag äta godis så hejdå!<33;ddd

Kommentarer
Postat av: Agnes!

du suger inte alls på tennis

2010-07-25 @ 18:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0